ریسمون

Rismon

ریسمون

Rismon

پاورپوینت مروری بر چند کاربرد ماتریس نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها (SWOT)


پاورپوینت مروری بر چند کاربرد ماتریس نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها (SWOT)

دانلود پاورپوینت با موضوع مروری بر چند کاربرد ماتریس نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها(SWOT)، در قالب ppt و در 111 اسلاید، قابل ویرایش، شامل آشنایی با SWOT و مراحل آن، ارائه یک چک لیست برای نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدید ها، بررسی استراتژی های SWOT

دانلود پاورپوینت مروری بر چند کاربرد ماتریس نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها (SWOT)

پاورپوینت کاربرد ماتریس نقاط قوت نقاط ضعف فرصتها و تهدیدها SWOT
آشنایی با SWOT و مراحل آن
ارائه یک چک لیست برای نقاط قوت ضعف فرصت ها و تهدید ها
بررسی استراتژی های SWOT
بررسیSWOT در شرکت مک دونالد
بررسیSWOT در بازارهای بالقوه بیمه بانک در آسیا
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 16138 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 111

دانلود پاورپوینت با موضوع مروری بر چند کاربرد ماتریس نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها (SWOT)، در قالب ppt و در 111 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

آشنایی با SWOT و مراحل آن

ارائه یک چک لیست برای نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدید ها

بررسی استراتژی های SWOT

ارزیابی زیست محیطی سیاستهای استراتژیک توسعه صنعتی ایران با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک (SWOT)

راهکارهای توسعه گردشگری روستایی با استفاده از مدل SWOT : دهستان لواسان کوچک

بررسیSWOT  در شرکت مک دونالد

بررسی SWOT  در بازارهای بالقوه بیمه بانک در آسیا

ماتریس SWOT برای تجزیه و تحلیل راهبردی بکارگیری ERP در واحدهای صنعتی ایران

 

قسمتی از متن:

مراحل انجام آنالیز SWOT:

1- تشکیل جلسه تجزیه و تحلیل SWOT

2-توضیح اجمالی هدف جلسه و مراحل انجام کار

3- انجام طوفان ذهنی برای شناسایی عوامل داخلی (نقاط قوت و ضعف) و عوامل (فرصت ها و تهدیدها)

4- اولویت بندی عوامل داخلی و خارجی

5- تشکیل ماتریس SWOT  و وارد کردن عوامل انتخاب شده با توجه به اولویت بندی

6- مقایسه عوامل داخلی و خارجی با هم و تعیین استراتژی هایSO  و WO  و  ST و WT

7- تعیین اقدامات مورد نیاز برای انجام استراتژی های تعیین شده

8- انجام اقدامات و بررسی نتایج آنها

9- بروز رسانی ماتریس  SWOT دربازه های زمانی مناسب

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " مروری بر چند کاربرد ماتریس نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها (SWOT)"  می باشد که در حجم 111 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.

دانلود پاورپوینت مروری بر چند کاربرد ماتریس نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها (SWOT)

استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک (SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک


پاورپوینت بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک (SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM)

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک ( SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی ( QSPM)، در قالب pptx و در 37 اسلاید، قابل ویرایش، شامل معرفی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان، اقدامات انجام شده برای تدوین برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی در شرکت پگاه گیلان، تحلیل محیط اجتم

دانلود پاورپوینت بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک (SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM)

پاورپوینت بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان 
مدیریت استراتژیک شرکت پگاه گیلان
تحلیل استراتژیک شرکت پگاه گیلان
تحلیل استراتژی های شرکت پگاه گیلان
SWOT شرکت پگاه گیلان
QSPM شرکت پگاه گیلان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1458 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک ( SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی ( QSPM)، در قالب pptx و در 37 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

معرفی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان

اقدامات انجام شده برای تدوین برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی در شرکت پگاه گیلان

تحلیل محیط اجتماعی)کلان( و محیط صنعت شرکت پگاه گیلان

تحلیل محیط اجتماعی یا کلان

تحلیل محیط صنعت یا نزدیک سازمان

تحلیل محیط صنعت شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان ) 5 نیروی رقابتی PORTER )

استراتژی تحلیل محیط درون (نقاط قوت و ضعف)

تحلیل ذینفعان شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان

مراحل فرایند مدیریت استراتژیک در شرکت پگاه گیلان

مأموریت و چشم انداز منابع انسانی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان

ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE)

ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE) شرکت پگاه گیلان

گام های تهیه ماتریس ((EFE

ماتریس ارزیابی عوامل خارجی (EFE) شرکت پگاه گیلان

تجزیه و تحلیل ماتریس داخلی و خارجی

ماتریس SWOT شرکت پگاه گیلان

تشکیل ماتریس کمی برنامه ریزی استراتژیک (QSPM)

اولویت استراتژی های منابع انسانی شرکت پگاه گیلان

پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد منابع انسانی شرکت پگاه گیلان در قالب استراتژی های تدوین شده

 

قسمتی از متن:

گام های تهیه ماتریس  (IFE):

تهیه ماتریس ارزیابی عوامل داخلی در پنج مرحله زیر انجام می شود:

1. پس از شناسایی عوامل داخلی، نقاط قوت و ضعف سازمان مشخص شدند، نخست نقاط قوت و سپس نقاط ضعف را لیست نمودیم .

2. در این ماتریس بر اساس نظر مدیران، سرپرستان و مشاوران شرکت به هر یک از عوامل بر حسب اهمیت، نمره وزنی بین (0 ) بی اهمیت ( تا 1 ) بسیار مهم داده شد. مجموع وزن های کلیه عوامل باید برابر یک گردد .

3. وضع موجود هر عامل را با امتیازی بین 1 تا 4 مشخص نموده و به طوری که نقاط ضعف فقط امتیاز 1 یا 2 را دریافت نمودند و نقاط قوت فقط نمرات 3 و 4 را به خود اختصاص دادند. به این صورت که خیلی قوی= 4، قوی= 3، ضعیف= 2 و خیلی ضعیف = 1می باشد

4. امتیاز وزن دار (موزون) هر عامل را محاسبه نموده، بدین منظور امتیاز هر ردیف از عوامل درون سازمانی را در وزن نرمالایز شده آن ضرب نموده و در یک ستون جدید درج نمودیم .

5. جمع امتیازات وزن دار (موزون) را محاسبه نموده که حداقل 1 و حداکثر 4 می باشد و میانگین آنها 5 / 2 می باشد. اگر امتیاز وزنی سازمان بزرگتر از میانگین 2/5 باشد، سازمان از نظر عوامل درونی در مجموع دارای قوت می باشد و اگر نمره کمتر از میانگین باشد، سازمان از نظر عوامل داخلی در مجموع دچار ضعف می باشد که مطابق جدول، عدد به دست آمده 2.27 می باشد و بیانگر غلبه نقاط قوت بر نقاط ضعف در شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان می باشد.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع "  بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک ( SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی ( QSPM)" می باشد که در حجم 37 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس- سمینار) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه علائم و اصول نگارشی رعایت شده و قالب آن را نیز می توان به دلخواه تغییر داد.

دانلود پاورپوینت بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک (SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM)

پروژه کارورزی روش کار و تدریس مدارس ابتدایی در ایام کرونا


پروژه کارورزی روش کار و تدریس مدارس ابتدایی در ایام کرونا

پروژه دانشجویی کارورزی،کارآموزی،آموزش پژوهی،رشته مشاوره ،روانشناسی،علوم تربیتی وبطورکلی رشته های پایه علوم انسانی به صورت word 26صفحه

دانلود پروژه کارورزی روش کار و تدریس مدارس ابتدایی در ایام کرونا

کارورزی آموزش وپرورش ابتدایی
آموزش مجازی کرونا
دسته بندی گزارش کارآموزی و کارورزی
فرمت فایل docx
حجم فایل 115 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

دراین پروژه می خوانیم 

فهرست مطالب 

مقدمه کارورزی چیست؟ 

فضای فیزیکی،شناسنامه آموزشگاه 

فضای فیزیکی محیط کارورزی درنظر کلی 

فضای کلاسهای درس آنلاین درایام کرونا 

چارت سازمانی دبستان 

روشها وفنون تدریس 

شیوه های ایجاد انگیزش،تشویق وتنبیه دانش آموزان 

نحوه بررسی میزان پیشرفت تحصیلی وارزشیابی 

بررسی وبیان امورفوق برنامه دبستان 

بررسی نحوه ومیزان ارتباط اولیاءبامربیان واهداف انجمن اولیاءومربیان 

نتیجه گیری 

منابع 


دانلود پروژه کارورزی روش کار و تدریس مدارس ابتدایی در ایام کرونا

پیشینه و مبانی نظری نقش آژانس ‌های خدمات مسافرتی در توسعه توریسم


پیشینه و مبانی نظری نقش آژانس ‌های خدمات مسافرتی در توسعه توریسم

مبانی نظری و پیشینه نقش آژانس ‌های خدمات مسافرتی در توسعه توریسم

دانلود پیشینه و مبانی نظری نقش آژانس ‌های خدمات مسافرتی در توسعه توریسم

مبانی نظری و پیشینه نقش آژانس ‌های خدمات مسافرتی در توسعه توریسم
دسته بندی جغرافیا
فرمت فایل docx
حجم فایل 93 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- پیشینه تحقیق------------------------------------------------------------------- 7

2-2-  گردشگری-------------------------------------------------------------------- 9

2-2-1- گردشگری از نظر لغوی--------------------------------------------------------- 9

2-2-2-  واژه توریسم----------------------------------------------------------------- 9

2-3- تعریف و مفاهیم گردشگری--------------------------------------------------------- 10

2-3-1- گردشگری------------------------------------------------------------------ 10

2-3-2- گردشگری داخلی (یا بومی)------------------------------------------------------ 11

2-3-3- گردشگری خارجی(یا بین‌المللی)--------------------------------------------------- 11

2-3-4- گردشگری از بعد جغرافیایی------------------------------------------------------ 11

2-3-5- گردشگری از بعد اجتماعی------------------------------------------------------- 11

2-4- فواید گردشگری---------------------------------------------------------------- 11

2-4-1- فرهنگی و اجتماعی------------------------------------------------------------ 11

2-4-2- اقتصادی-------------------------------------------------------------------- 12

2-5- گردشگری در جهان-------------------------------------------------------------- 12

2-5-1- آغاز جهانگردی در دوران باستان--------------------------------------------------- 12

2-6- گردشگری در جهان-------------------------------------------------------------- 13

2-6-1- آغاز جهانگردی در دوران باستان--------------------------------------------------- 13

2-6-2- گردشگری در دوران قرون وسطی-------------------------------------------------- 14

2-6-3- گردشگری در دوران رنسانس----------------------------------------------------- 15

2-6-4- گردشگری در دوران انقلاب صنعتی و بعد از آن---------------------------------------- 15

2-6-5- گردشگری در ایران------------------------------------------------------------ 16

2-6-6- روند توسعه گردشگری در ایران قبل و بعد از انقلاب------------------------------------- 16

2-7- روند شکل‌گیری گردشگری در گیلان-------------------------------------------------- 18

2-8- رابطه‌ی جغرافیا و فعالیت‌های گردشگری----------------------------------------------- 18

2-9- اشکال عمده توریسم------------------------------------------------------------- 19

2-10- انواع توریسم------------------------------------------------------------------ 19

2-11- مفهوم توسعه------------------------------------------------------------------ 20

2-12- تئوری قطب رشد--------------------------------------------------------------- 20

2-13- توسعه پایدار------------------------------------------------------------------ 21

2-14-تاریخچه سیستم توزیع محصولات و خدمات گردشگرى------------------------------------ 22

2-15- تاریخچه شرکت‌هاى خدمات مسافرتى در ایران------------------------------------------ 23

2-16- فدارسیون بین‌المللى اتحادیه آژانس‌هاى مسافرتى(UFTAA)-------------------------------- 24

2-17- سازمان میراث فرهنگى و گردشگرى و شوراى عالى میراث فرهنگى و گردشگرى------------------ 25

2-18- انواع فعالیت شرکت‌هاى خدمات مسافرتى--------------------------------------------- 25

2-18-1- فعالیت شرکت‌هاى خدمات مسافرتى برحسب نوع مجوز--------------------------------- 25

2-18-2- فعالیت شرکت‌هاى خدمات مسافرتى بر حسب بعد سازمانى------------------------------- 26

2-18-3- فعالیت شرکت‌هاى خدمات مسافرتى برحسب سطح فعالیت------------------------------- 28

2-18-4- کارگزاران مسافرتى (آژانس‌ها یا سفرگذارى‌ها)----------------------------------------- 29

2-19- ساختار شرکت‌هاى خدمات مسافرتى------------------------------------------------- 29

2-19-1- واحد فروش و بازاریابى-------------------------------------------------------- 29

2-19-2- واحد عملیات--------------------------------------------------------------- 30

2-19-3- واحد ذخیره‌ی جا------------------------------------------------------------ 30

2-19-4- واحد ادارى و اجرایى---------------------------------------------------------- 30

2-19-5- واحد محاسبات و امور مالى----------------------------------------------------- 30

2-19- کارکنان شاغل در واحدهاى خدمات مسافرتى------------------------------------------- 31

2-19-1- مدیرعامل------------------------------------------------------------------ 31

2-19-2- مدیر فنى------------------------------------------------------------------ 31

2-19-3- مدیر تور------------------------------------------------------------------- 32

2-20- تور و اجزاى آن---------------------------------------------------------------- 32

2-21- راهنمای تور------------------------------------------------------------------ 34

2-22- اهمیت راهنمایان در تورهاى گردشگرى----------------------------------------------- 34

2-23- مسئولیت‌ها و وظایف راهنما------------------------------------------------------- 34

2-24- فرایند اجراى تور--------------------------------------------------------------- 35

2-25- انواع سفرهاى گروهى که در داخل کشور برگزار مى‌شود------------------------------------ 36

2-25-1- سفرهاى طبیعت‌گرا----------------------------------------------------------- 36

2-25-2- طبیعت‌گردى و راهنماى کویر---------------------------------------------------- 37

2-26- دستورالعمل‌هاى ویژه برگزارکنندگان تور طبیعت----------------------------------------- 38

دانلود پیشینه و مبانی نظری نقش آژانس ‌های خدمات مسافرتی در توسعه توریسم

مبانی نظری و پیشینه یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه

مبانی نظری و پیشینه یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه

مبانی نظری و پیشینه یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه

دانلود مبانی نظری و پیشینه یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه

مبانی نظری و پیشینه یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 71 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه

با بررسی سیر تحول روش های تعلیم برای دستیابی به کیفیت های بالای آموزش، با مدل های نوینی از تعلیم مواجه می شویم که آمیزه ای از آموزش های حضوری  و الکترونیکی (مجازی) است و از آن به آموزش ترکیبی  تعبیر شده است (زارعی زوارکی، 1388). اگر چه از یادگیری ترکیبی تعاریف گوناگونی براساس محیطی که درآن به کارگرفته می شود و چگونگی استفاده از آن ارائه شده است، اما بسیاری از محققان بر این امر متفق القولند که آموزش ترکیبی یک تلفیق صحیح از آموزش چهره به چهره و آموزش آنلاین می باشد. بنابراین با اهمیت ترین مسأله دراین یادگیری ترکیبی این است که یک نوع طراحی مجدد و اساسی از ساختار انتقال تدریس و یادگیری را فراهم نماید. زیرا یادگیری ترکیبی یک رویکرد مضاعف یا ساخته شده از لایه های گران آموزشی نمی باشد، بلکه با هدف بازسازی تماس های کلاسی، بهبود مشارکت کلاسی و دسترسی گسترده به فرصت های یادگیری وب محور به ارائه مجدد فرصتهای آموزشی می پردازد. لازم به ذکر است که دلایل زیادی وجود دارد برای اینکه چرا یک مربی، آموزشگر، یادگیرنده و... یادگیری ترکیبی را از سایر گزینه های یادگیری انتخاب می نمایند (سعیدپور و طبسی، 1389، ص 59).

روش فعال فناورانه یکی از روش های نوین تدریس است که کلاس حضوری و چهره به چهره را با رویکرد های مشارکتی و کاوشگری ترکیب کرده و  از آموزش  الکترونیکی و فناوری های مختلف  نیز بهره می گیرد. یکی از ضعف های روش های سنتی تدریس به ویژه در درس شیمی منفعل بودن دانش آموزان و نبود توجه کافی به روش های فعال تدریس به ویژه روش های نوین مبتنی بر آموزش الکترونیکی و آموزش ترکیبی الکترونیکی است. روش فعال فناورانه این ضعف و نارسایی را ندارد، بنابراین با متنوع نمودن محیط یادگیری باعث جذابیت یادگیری می گردد.

دانلود مبانی نظری و پیشینه یادگیری الکترونیکی ترکیبی در روش تدریس فعال فناورانه