برنامه
ریزی توریسم ورزشی Sport Tourism Planning
ورزش یک صنعت بزرگ محسوب می شود و یک دلیل برای مسافرت مردم است چه ورزشکاران تراز اول جهانی به مسابقات المپیک یا رقابتهای جهانی رشته ورزشی خودشان سفر کنند ، چه خانواده ای در تعطیلات آخر هفته یا پسر یا دخترشان برای شرکت به یک رویداد محلی سفر کنند |
![]() |
دسته بندی | تربیت بدنی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 3661 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 39 |
الگوی برنامه ریزی
مرحله 1- توسعه دانش توریسم ورزشی
مرحله 2- ارزیابی ظرفیت جامعه
مرحله 3- تعیین اهداف و ساخت یک نسخه ( از الگو )
مرحله 4- ساخت یک شیوة راهبردی
فرایند برنامه ریزی
چه چیزی را باید بدانیم
در حال حاضر کجا هستیم
به کجا می خواهیم برویم
چگونه به آنجا خواهیم رسید
مرحله 1 ـ گسترش توسعه دانش توریسم ورزشی
...
توریسم ورزشی چیست ؟
ورزش یک صنعت بزرگ محسوب می شود و یک دلیل برای مسافرت مردم است . چه ورزشکاران تراز اول جهانی به مسابقات المپیک یا رقابتهای جهانی رشته ورزشی خودشان سفر کنند ، چه خانواده ای در تعطیلات آخر هفته یا پسر یا دخترشان برای شرکت به یک رویداد محلی سفر کنند
انواع توریسم ورزشی
بیش از80 کیلومتر سفر می کنند و تمام شب را در جایی می مانند توریسم محسوب می شوند .
ورزش دلیل مسافرت آنها است یعنی قبل از اینکه آن محل برای آن رویداد خاص مشخص شود به آن منطقه سفر نکرده اند .